Gå til Tune Kabelnets hjemmeside


Tjenester

everSNAK
Ring frit til alle andre evercallere for kr. 29,- pr. måned. Overtal familie og venner til at blive evercallere, så er der mange penge at spare.

Med everSNAK ringer du gratis til alle evercallere ? både mobil og fastnet, så her har du bl.a. muligheden for at ringe gratis mellem dine numre hos os. everSNAK kan tilkøbes på både mobil- og fastnetnumre, og den, du ringer til, behøver ikke at være tilmeldt everSNAK. Tillægsproduktet kan oprettes til ethvert tidspunkt og opsiges til udgangen af en måned (eller omgående, hvis telefonnummeret opsiges). Hver samtale må højst vare en time, herefter beregner vi alm. minuttakst jf. dit abonnement, men du kan evt. afbryde samtalen og ringe op igen. Højst 48 timers gratis tale pr. måned, herefter beregnes der normal samtalepris resten af måneden. Fra næste månedsskifte er der igen fri telefoni. everSNAK kan ikke benyttes, hvis du befinder dig uden for Danmark. Overtal familie og venner til at blive evercallere, så er der mange penge at spare. Tilmeld dig inde på din evercall-konto, eller ring til os, så klarer vi hurtigt tilmeldingen. De 29 kr. trækkes automatisk fra din forbrugskonto den første i hver måned. Tilmelder du dig midt i en måned, betaler du naturligvis kun for de dage, der er tilbage i måneden.

everSMS
Du kan sende 3000 SMS'er for kr. 79,- pr. måned.

Sender du mange SMS?er? Så er everSMS et godt supplement til dit abonnement. Du får 3000 SMS?er for kr. 79 pr. måned. Efterfølgende SMS'er koster 10 øre pr. stk. Overtakserede SMS?er samt SMS?er sendt til udenlandske numre er ikke inkluderet. Servicen kan oprettes til ethvert tidspunkt og opsiges til udgangen af en måned (eller omgående, hvis mobilnummeret opsiges). Tilmeld dig inde på din evercall-konto, eller ring til os, så klarer vi hurtigt tilmeldingen. De 79 kr. trækkes automatisk fra din forbrugskonto den første i hver måned. Tilmelder du dig midt i en måned, betaler du naturligvis kun for de dage, der er tilbage i måneden.

Internet på mobilen
Gå på nettet på din mobil fra kr. 49,- pr. måned.

Hvis du bruger din mobil til at surfe på internettet, så kan det hurtigt betale sig at få et månedsabonnement på en datapakke. Vores datapakker ser således ud:
Data inkl. i abb. Hastighed Kr./md.
200 MB 1/0,380 Mb/sek. 49,-
500 MB 1/0,380 Mb/sek. 89,-
1 GB 1/0,380 Mb/sek. 119,-
10 GB 15/7 Mb/sek. 219,-
Har du forbrug ud over de inkluderede MB, er prisen kr. 1,- pr. MB.

Selvbetjening på hjemmesiden
Få overblik over dit forbrug og styr din telefoni ved hjælp af selvbetjeningen.

Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:
  • finde en liste med alle kontobevægelser, så du kan få et hurtigt overblik over dit
       forbrug.
  • finde en opkaldsliste med udgående opkald. Der vises tidspunkt, varighed og pris for
       den enkelte samtale. Der er også en søgefunktion, hvis du leder efter et bestemt opkald.
  • købe taletid vha. betalingskort og tilmelde dig automatisk optankning. Du kan betale
       med Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron og Mastercard.
  • se dine kundeoplysninger samt rette dem, hvis du f. eks. skifter adresse.
  • købe/tilmelde nye numre.
  • angive forskellige indstillinger for dit nummer f. eks. vælge udeladt nummer.
  • ændre dit abonnement.
  • tilmelde tillægsprodukter.
  • finde dine fakturaer.

  • Automatisk optankning
    Glem alt om at skulle tanke op! Lad os gøre arbejdet for dig.

    Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed aldrig, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en faktura til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto. Betalinger tillægges kr. 2,- i dankortgebyr.

    Saldoadvarsler
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail, så din konto ikke løber tør, uden du er opmærksom på det.

    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden forbrugskontoen løber helt tør. Har du automatisk optankning er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.

    Nyhedsmail - everNYT
    Vær sikker på at få glæde af forbedringer og nye tiltag

    Vores nyhedsbrev everNYT udkommer hver anden måned og indeholder gode og nyttige informationer. Vi arbejder hele tiden på forbedringer og nye tiltag, så hvis du vil være blandt de første til at høre om dem, så du hurtigt kan få glæde af nyhederne, skal du sige ?ja? til vores nyhedsbrev.

    Support pr. telefon eller e-mail
    Vi tager telefonen med det samme - ingen telefonkø, ingen ventetid.

    Vi bestræber os på at løse dit problem hurtigst muligt, og har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os. Du kan også sende os en e-mail, send den til service@evercall.dk. Vi besvarer den så hurtigt, vi kan ? og det er hurtigt!

    Udlandstelefoni
    Du kan tage din mobil med til udlandet. Det er gratis at tilmelde sig udlandstelefoni.

    Du kan sagtens tage din mobil med til udlandet, servicen skal blot aktiveres, inden du kan ringe fra udlandet. Inde på din evercall-konto kan du med få klik give dig selv tilladelse til at ringe i udlandet. Klik på ?Min oversigt?, hvorefter du vælger det nummer, du vil se indstillinger for. Du er også velkommen til at ringe til os, så klarer vi det med det samme. Det er gratis at blive tilmeldt udlandstelefoni. Husk, at mobiltelefoni i udlandet hurtigt kan blive meget dyrt. Brug derfor mobilen med omtanke, når du er ude at rejse. Se også vores gode råd om mobil i udlandet.

    Banke på
    Undgå at gå glip af vigtige opkald, mens du taler. Lad nye opkald ?banke på?, så du kan høre, når nogen ringer til dig.

    Banke på er en gratis service, der giver dig mulighed for at høre, når nogen ringer til dig, mens du taler med en anden. I telefonen vil du med korte mellemrum kunne høre en ?bip?-lyd, der signalerer, at nogen ringer til dig. Du har f.eks. mulighed for at ?parkere? den igangværende samtale, så du kan besvare det nye opkald og skifte tilbage igen. Så du behøver ikke at gå og være bange for, at du mister en vigtig samtale, selvom du foretager andre opkald. Servicen kan gratis til- og frameldes, hvilket du gør på mobiltelefonen.

    Telefonsvarer
    Gør telefonsvareren personlig ved at indtale din egen velkomstbesked.

    Telefonsvareren er som standard aktiveret på din mobiltelefon. Du skal derfor selv annullere din telefonsvarer, hvis du ikke ønsker at gøre brug af den. På de fleste mobiltelefoner gøres det under indstillinger i menuen, men er du i tvivl, kan du finde svaret i mobilens manual. Du skal kigge under viderestillinger, da du skal fjerne en viderestilling til 81111212, som er nummeret på telefonsvareren. Der ligger en standardbesked på telefonsvareren, men du kan hurtigt og let indtale din egen personlige velkomstbesked. Ring til 81111212 fra din telefon, så får du kontakt med telefonsvareren. Når du har modtaget en telefonsvarerbesked, sender vi en e-mail til dig, så du ved, at der er en ny besked. Beskeden kan aflyttes via lydfilen, der er vedhæftet e-mailen men kan også aflyttes på telefonen. Det koster almindelig mobiltakst at modtage en telefonsvarerbesked på din mobiltelefon.

    Vis nummer
    Se hvem der ringer til dig, før du svarer.

    Vis nummer medfølger gratis. Så du kan altid se, hvem der ringer til dig. Du kan se numrene, uanset om det er danske eller udenlandske numre, der ringer. Den eneste undtagelse er skjulte numre. Skjult nummer betyder, at den, der foretager opkaldet, ikke ønsker sit nummer vist.

    Telefonbøger og andre nummeroplysningstjenester
    Find dit nummer på De Gule Sider og 118 online.

    Vi sender nummerdata til 118 online og til De Gule Sider, og du vil også kunne findes på Krak, Eniro og andre elektroniske opslagstjenester. Du kan dog vælge "Udeladt nummer", og så vil du ikke kunne findes på disse sider. Hvis du også vil kunne findes i de trykte telefonbøger, skal du selv tage kontakt til det forlag, hvis telefonbog du gerne vil være med i.

    Udeladt nummer (hemmeligt nummer)
    Så kan dit nummer ikke findes på 118 online eller andre lign. opslagstjenester.

    Hvis du ikke ønsker, at dit telefonnummer og din adresse skal findes på 118 online, De Gule Sider og lignende opslagstjenester på internettet, skal du vælge "Udeladt nummer" inde på din konto. Udeladt nummer kaldes ofte "Hemmeligt nummer". Hvis du har haft hemmeligt/udeladt nummer hos din tidligere teleudbyder, er det ikke en oplysning, der videregives til os, så derfor er det vigtigt, at du selv markerer det hos os, hvis dit nummer fortsat skal være udeladt.

    Viderestilling
    Stil opkald videre, når det passer dig. Viderestiller du til et andet evercall-nummer,
    kan du overveje et everSNAK-abonnement.

    Venter du et vigtigt opkald, som du ikke vil gå glip af, så brug viderestilling. Selve servicen er gratis at til- og afmelde, men du betaler almindelig minuttakst for viderestillingen. Det betyder, at du betaler det samme, som hvis du selv havde foretaget opkaldet fra den telefon, du viderestiller fra. Du kan slå funktionen til/fra via din mobiltelefon. På de fleste mobiltelefoner gøres det under indstillinger i menuen, men er du i tvivl, kan du finde svaret i mobilens manual. Du kan viderestille til et hvilket som helst nummer, også selvom nummeret ikke er et evercall-nummer. Hvis du ofte viderestiller til et andet nummer, som også er hos os, kan du overveje at tilkøbe et everSNAK-abonnement i stedet, så er det gratis for dig at ringe til eller viderestille til andre evercall-numre (læs mere under punktet everSNAK).

    En forbrugskonto - flere numre
    Styr flere numre fra samme brugerkonto. Selv om du har flere numre, skal du kun tanke et sted. Det er hurtigt og nemt - og du bevarer overblikket.

    Hvis du har flere numre hos os, kan du med fordel placere dem på samme brugerkonto. Også mobilt bredbånd kan placeres på samme brugerkonto som resten af dine numre. Når du har tanket, indsættes beløbet på forbrugskontoen, hvorfra der trækkes, hver gang du har et forbrug på et af dine numre. Ligeså vil eventuelle abonnementsbetalinger også blive trukket fra forbrugskontoen. Du skal dermed kun holde øje med en saldo. Selvom du har flere numre hos os, behøver du kun ét login for at få overblik over alle numrene og deres forbrug. Hvis du allerede har et nummer og vil tilmelde et mere, skal du gøre det, mens du er logget ind på selvbetjeningen på vores hjemmeside. Så vil nummeret automatisk blive placeret på din eksisterende brugerkonto.

    Indholdstakseret/overtakseret SMS
    Send SMS'er til 4-cifrede numre. Så kan du f.eks. købe togbilletter mm. via mobilen.

    Hos os er der ikke spærret for indholdstakserede/overtakserede SMS?er, så du kan sagtens bestille togbilletter, afgive din stemme til X-factor, købe ringetoner til mobilen og donere penge til velgørenhedsorganisationer mv. Du skal blot være opmærksom på, at SMS?er til 4-cifrede-numre ofte koster ekstra. Hvad den overtakserede SMS koster, skal oplyses af den tjeneste, der tilbyder det pågældende produkt. Hvis du er bange for at sende for mange overtakserede SMS?er, kan du spærre for denne service. Ring til os, eller brug selvbetjeningen på hjemmesiden.

    Opkaldsspærring
    Spær for opkald til udland og 90-numre samt indholdstakseret SMS.

    Hvis du vil sikre dig mod ubehagelige overraskelser på forbrugskontoen, kan du vælge at spærre for de opkald, der koster ekstra f.eks. 90-numre og opkald til/i udlandet. Du kan også spærre for indholdstakseret SMS, der normalt også koster ekstra. Du kan selv aktivere/annullere spærringen inde på din evercall-konto, men du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os.
    Selvbetjening på hjemmesiden
    Få overblik over dit forbrug og styr din telefoni ved hjælp af selvbetjeningen.
    Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:
    • finde en liste med alle kontobevægelser, så du kan få et hurtigt overblik over dit forbrug.
    • finde en opkaldsliste med udgående opkald. Der vises tidspunkt, varighed og pris for den
          enkelte samtale. Der er også en søgefunktion, hvis du leder efter et bestemt opkald.
    • købe taletid vha. betalingskort og tilmelde dig automatisk optankning. Du kan betale med Dankort, eDankort,
          Visa, Visa Electron og Mastercard.
    • se dine kundeoplysninger samt rette dem, hvis du f. eks. skifter adresse.
    • købe/tilmelde nye numre.
    • angive forskellige indstillinger for dit nummer f. eks. vælge udeladt nummer.
    • ændre dit abonnement.
    • tilmelde tillægsprodukter.
    • finde dine fakturaer.

    Automatisk optankning
    Glem alt om at skulle tanke op! Lad os gøre arbejdet for dig.
    Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed aldrig, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en faktura til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto. Betalinger tillægges kr. 1,10 i dankortgebyr.

    Saldoadvarsler
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail, så din konto ikke løber tør, uden du er opmærksom på det.
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden forbrugskonto løber helt tør. Har du automatisk optankning er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.

    Nyhedsmail - everNYT
    Vær sikker på at få glæde af forbedringer og nye tiltag
    Vores nyhedsbrev everNYT udkommer hver anden måned og indeholder gode og nyttige informationer. Vi arbejder hele tiden på forbedringer og nye tiltag, så hvis du vil være blandt de første til at høre om dem, så du hurtigt kan få glæde af nyhederne, skal du sige ”ja” til vores nyhedsbrev.

    Support pr. telefon eller e-mail
    Vi tager telefonen med det samme - ingen telefonkø, ingen ventetid.
    Vi bestræber os på at løse dit problem hurtigst muligt, og har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os. Du kan også sende os en e-mail, send den til service@evercall.dk. Vi besvarer den så hurtigt, vi kan – og det er hurtigt!

    Udlandstelefoni
    Du kan tage din mobil med til udlandet. Det er gratis at tilmelde sig udlandstelefoni.
    Du kan sagtens tage din mobil med til udlandet, servicen skal blot aktiveres, inden du kan ringe fra udlandet. Inde på din evercall-konto kan du med få klik give dig selv tilladelse til at ringe i udlandet. Klik på ”Min oversigt”, hvorefter du vælger det nummer, du vil se indstillinger for. Du er også velkommen til at ringe til os, så klarer vi det med det samme. Det er gratis at blive tilmeldt udlandstelefoni. Husk, at mobiltelefoni i udlandet hurtigt kan blive meget dyrt. Brug derfor mobilen med omtanke, når du er ude at rejse. Se også vores gode råd om mobil i udlandet.

    Banke på
    Undgå at gå glip af vigtige opkald, mens du taler. Lad nye opkald ”banke på”, så du kan høre,
    når nogen ringer til dig.
    Banke på er en gratis service, der giver dig mulighed for at høre, når nogen ringer til dig, mens du taler med en anden. I telefonen vil du med korte mellemrum kunne høre en ”bip”-lyd, der signalerer, at nogen ringer til dig. Du har f.eks. mulighed for at ”parkere” den igangværende samtale, så du kan besvare det nye opkald og skifte tilbage igen. Så du behøver ikke at gå og være bange for, at du mister en vigtig samtale, selvom du foretager andre opkald. Servicen kan gratis til- og frameldes, hvilket du gør på mobiltelefonen.

    Telefonsvarer
    Gør telefonsvareren personlig ved at indtale din egen velkomstbesked.
    Telefonsvareren er som standard aktiveret på din mobiltelefon. Du skal derfor selv annullere din telefonsvarer, hvis du ikke ønsker at gøre brug af den. På de fleste mobiltelefoner gøres det under indstillinger i menuen, men er du i tvivl, kan du finde svaret i mobilens manual. Du skal kigge under viderestillinger, da du skal fjerne en viderestilling til 81 11 12 12, som er nummeret på telefonsvareren. Der ligger en standardbesked på telefonsvareren, men du kan hurtigt og let indtale din egen personlige velkomstbesked. Ring til 81 11 12 12 fra din telefon, så får du kontakt med telefonsvareren. Når du har modtaget en telefonsvarerbesked, sender vi en e-mail til dig, så du ved, at der er en ny besked. Beskeden kan aflyttes via lydfilen, der er vedhæftet e-mailen men kan også aflyttes på telefonen. Det koster almindelig mobiltakst at modtage en telefonsvarerbesked på din mobiltelefon.

    Vis nummer
    Se hvem der ringer til dig, før du svarer.
    Vis nummer medfølger gratis. Så du kan altid se, hvem der ringer til dig. Du kan se numrene, uanset om det er danske eller udenlandske numre, der ringer. Den eneste undtagelse er skjulte numre. Skjult nummer betyder, at den, der foretager opkaldet, ikke ønsker sit nummer vist.

    Telefonbøger og andre nummeroplysningstjenester
    Find dit nummer på De Gule Sider og 118 online.
    Vi sender nummerdata til 118 online og til De Gule Sider, og du vil også kunne findes på Krak, Eniro og andre elektroniske opslagstjenester. Du kan dog vælge "Udeladt nummer", og så vil du ikke kunne findes på disse sider. Hvis du også vil kunne findes i de trykte telefonbøger, skal du selv tage kontakt til det forlag, hvis telefonbog du gerne vil være med i.

    Udeladt nummer (hemmeligt nummer)
    Så kan dit nummer ikke findes på 118 online eller andre lign. opslagstjenester.
    Hvis du ikke ønsker, at dit telefonnummer og din adresse skal findes på 118 online, De Gule Sider og lignende opslagstjenester på internettet, skal du vælge "Udeladt nummer" inde på din konto. Udeladt nummer kaldes ofte "Hemmeligt nummer". Hvis du har haft hemmeligt/udeladt nummer hos din tidligere teleudbyder, er det ikke en oplysning, der videregives til os, så derfor er det vigtigt, at du selv markerer det hos os, hvis dit nummer fortsat skal være udeladt.

    Viderestilling
    Stil opkald videre, når det passer dig. Viderestiller du til et andet evercall-nummer, kan du overveje et
    everSNAK-abonnement.
    Venter du et vigtigt opkald, som du ikke vil gå glip af, så brug viderestilling. Selve servicen er gratis at til- og afmelde, men du betaler almindelig minuttakst for viderestillingen. Det betyder, at du betaler det samme, som hvis du selv havde foretaget opkaldet fra den telefon, du viderestiller fra. Du kan slå funktionen til/fra via din mobiltelefon. På de fleste mobiltelefoner gøres det under indstillinger i menuen, men er du i tvivl, kan du finde svaret i mobilens manual. Du kan viderestille til et hvilket som helst nummer, også selvom nummeret ikke er et evercall-nummer. Hvis du ofte viderestiller til et andet nummer, som også er hos os, kan du overveje at tilkøbe et everSNAK-abonnement i stedet, så er det gratis for dig at ringe til eller viderestille til andre evercall-numre (læs mere under punktet everSNAK).

    Indholdstakseret/overtakseret SMS
    Send SMS'er til 4-cifrede numre. Så kan du f.eks. købe togbilletter mm. via mobilen.
    Hos os er der ikke spærret for indholdstakserede/overtakserede SMS’er, så du kan sagtens bestille togbilletter, afgive din stemme til X-factor, købe ringetoner til mobilen og donere penge til velgørenhedsorganisationer mv. Du skal blot være opmærksom på, at SMS’er til 4-cifrede-numre ofte koster ekstra. Hvad den overtakserede SMS koster, skal oplyses af den tjeneste, der tilbyder det pågældende produkt. Hvis du er bange for at sende for mange overtakserede SMS’er, kan du spærre for denne service. Ring til os, eller brug selvbetjeningen på hjemmesiden.

    Opkaldsspærring
    Spær for opkald til udland og 90-numre samt indholdstakseret SMS.
    Hvis du vil sikre dig mod ubehagelige overraskelser på forbrugskonto, kan du vælge at spærre for de opkald, der koster ekstra f.eks. 90-numre og opkald til/i udlandet. Du kan også spærre for indholdstakseret SMS, der normalt også koster ekstra. Du kan selv aktivere/annullere spærringen inde på din evercall-konto, men du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os.

     



     




    Tiden på siden er gået!

    For at forsætte skal du klikke på "OK" og logge ind igen.

    OK