Gå til Tune Kabelnets hjemmeside


Tjenester

Selvbetjening på hjemmesiden
Få overblik over dit forbrug og styr din telefoni ved hjælp af selvbetjeningen.

Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:
  • finde en liste med alle kontobevægelser, så du kan få et hurtigt overblik over dit    forbrug.
  • finde en opkaldsliste med udgående opkald. Der vises tidspunkt, varighed og pris for    den enkelte samtale. Der er også en søgefunktion, hvis du leder efter et bestemt    opkald.
  • købe taletid vha. betalingskort og tilmelde dig automatisk optankning. Du kan betale    med Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron og Mastercard.
  • se dine kundeoplysninger samt rette dem, hvis du f. eks. skifter adresse.
  • købe/tilmelde nye numre.
  • angive forskellige indstillinger for dit nummer f. eks. vælge udeladt nummer.
  • ændre dit abonnement.
  • tilmelde tillægsprodukter.
  • finde dine fakturaer.

  • Automatisk optankning
    Glem alt om at skulle tanke op! Lad os gøre arbejdet for dig.

    Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed aldrig, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en faktura til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto. Betalinger tillægges kr. 2,- i dankortgebyr.

    Saldoadvarsler
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail, så din konto ikke løber tør, uden du er opmærksom på det.

    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden forbrugskontoen løber helt tør. Har du automatisk optankning er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.

    Nyhedsmail - everNYT
    Vær sikker på at få glæde af forbedringer og nye tiltag

    Vores nyhedsbrev everNYT udkommer hver anden måned og indeholder gode og nyttige informationer. Vi arbejder hele tiden på forbedringer og nye tiltag, så hvis du vil være blandt de første til at høre om dem, så du hurtigt kan få glæde af nyhederne, skal du sige ?ja? til vores nyhedsbrev.

    Support pr. telefon eller e-mail
    Vi tager telefonen med det samme - ingen telefonkø, ingen ventetid.

    Vi bestræber os på at løse dit problem hurtigst muligt, og har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os. Du kan også sende os en e-mail, send den til service@evercall.dk. Vi besvarer den så hurtigt, vi kan ? og det er hurtigt!
    En forbrugskonto - flere numre
    Styr flere numre fra samme brugerkonto. Selv om du har flere numre, skal du kun tanke et sted. Det er hurtigt og nemt - og du bevarer overblikket.

    Hvis du har flere numre hos os, kan du med fordel placere dem på samme brugerkonto. Også mobilt bredbånd kan placeres på samme brugerkonto som resten af dine numre. Når du har tanket, indsættes beløbet på forbrugskontoen, hvorfra der trækkes, hver gang du har et forbrug på et af dine numre. Ligeså vil eventuelle abonnementsbetalinger også blive trukket fra forbrugskontoen. Du skal dermed kun holde øje med en saldo. Selvom du har flere numre hos os, behøver du kun ét login for at få overblik over alle numrene og deres forbrug. Hvis du allerede har et nummer og vil tilmelde et mere, skal du gøre det, mens du er logget ind på selvbetjeningen på vores hjemmeside. Så vil nummeret automatisk blive placeret på din eksisterende brugerkonto.
    Selvbetjening på hjemmesiden
    Få overblik over dit forbrug og styr din telefoni ved hjælp af selvbetjeningen.
    Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:
    • finde en liste med alle kontobevægelser, så du kan få et hurtigt overblik over dit forbrug.
    • finde en opkaldsliste med udgående opkald. Der vises tidspunkt, varighed og pris for den
          enkelte samtale. Der er også en søgefunktion, hvis du leder efter et bestemt opkald.
    • købe taletid vha. betalingskort og tilmelde dig automatisk optankning. Du kan betale med Dankort, eDankort,
          Visa, Visa Electron og Mastercard.
    • se dine kundeoplysninger samt rette dem, hvis du f. eks. skifter adresse.
    • købe/tilmelde nye numre.
    • angive forskellige indstillinger for dit nummer f. eks. vælge udeladt nummer.
    • ændre dit abonnement.
    • tilmelde tillægsprodukter.
    • finde dine fakturaer.

    Automatisk optankning
    Glem alt om at skulle tanke op! Lad os gøre arbejdet for dig.
    Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed aldrig, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en faktura til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto. Betalinger tillægges kr. 1,10 i dankortgebyr.

    Saldoadvarsler
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail, så din konto ikke løber tør, uden du er opmærksom på det.
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden forbrugskontoen løber helt tør. Har du automatisk optankning er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.

    Nyhedsmail - everNYT
    Vær sikker på at få glæde af forbedringer og nye tiltag
    Vores nyhedsbrev everNYT udkommer hver anden måned og indeholder gode og nyttige informationer. Vi arbejder hele tiden på forbedringer og nye tiltag, så hvis du vil være blandt de første til at høre om dem, så du hurtigt kan få glæde af nyhederne, skal du sige ”ja” til vores nyhedsbrev.

    Support pr. telefon eller e-mail
    Vi tager telefonen med det samme - ingen telefonkø, ingen ventetid.
    Vi bestræber os på at løse dit problem hurtigst muligt, og har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os. Du kan også sende os en e-mail, send den til service@evercall.dk. Vi besvarer den så hurtigt, vi kan – og det er hurtigt!

     



     




    Tiden på siden er gået!

    For at forsætte skal du klikke på "OK" og logge ind igen.

    OK